top of page
Snímek obrazovky 2025-04-26 220122.png

Připravené prostředí je začátkem každé velké cesty dítěte.

Štěpán Kadlec

MŮJ PŘÍBĚH

Vystudoval jsem obor konstrukce nábytku a truhlářství, poté bakalářské studium Architektury a urbanismu a studium pedagogiky pro odborné učitele.

Pracuji jako učitel na střední škole, kde se studenty objevujeme svět designu a řemesla. Baví mě podporovat jejich tvůrčí samostatnost a odvahu hledat vlastní cestu.

S Montessori metodou jsem se poprvé setkal při výchově svého syna. Absolvoval jsem pozorování v několika Montessori školách, kde jsem načerpal inspiraci pro svou práci. Principy Montessori pedagogiky se snažím uplatňovat jak při práci se svými studenty, tak při tvorbě prostředí pro malé děti.

Jako spoluzakladatel a místopředseda spolku Montessori prostor z.s. se podílím na vedení spolku, podpoře organizace, zajištění hladkého chodu každodenního provozu a rozvoji celého projektu. Vytváříme podnětné prostředí pro rozvoj dětí od narození do šesti let.


Starám o to, aby prostředí bylo nejen krásné a podnětné, ale také plně funkční a bezpečné. Pravidelně se věnuji údržbě, vylepšování a přizpůsobování prostoru, aby odpovídal potřebám dětí v různých fázích jejich vývoje tak, jak učitelky právě potřebují.

Ve volném čase se věnuji práci se dřevem a tvorbě pod značkami Pol Eno a OKOLO.

bottom of page