

Mým slibem je vytvářet klidné a příjemné prostředí, které dětem poskytne prostor pro jejich rozvoj.
Klára Nejedlá
MŮJ PŘÍBĚH
Během studia speciální pedagogiky jsem se naučila vnímat důležitost individuálního přístupu, respektu k osobnosti a potřebám každého jednotlivce. Práce s lidmi se zdravotním postižením a demencí mě naučila trpělivosti, empatii a úctě k jedinečnosti každého člověka.
Mateřství mi přineslo hlubší pochopení vývojových potřeb nejmenších dětí a posílilo moji schopnost vnímat jejich tempo, projevy a potřeby.
Mé studium a profesní rozvoj směřovaly k hlubšímu pochopení dětského vývoje a potřeb nejmenších dětí.
Zúčastnila jsem se mezinárodního workshopu Průvodce pro batolata s Heidi Philippart v Montessori institute Prague. Na podzim 2025 nastupuji na certifikovaný AMI kurz Montessori 0–3.
Mým cílem je vytvářet bezpečné, klidné a podnětné prostředí, kde budou děti přijímány s maximálním respektem k jejich potřebám a individuálnímu vývoji.
VZDĚLÁNÍ
-
Střední pedagogická škola obor předškolní a mimoškolní pedagogika
-
Bakalářské studium se zaměřením na logopedii dětí i dospělých
-
Magisterské studium v oboru speciální pedagogika
-
Montessori workshop Průvodce pro batolata s Heidi Philippart
-
Řada dalších dílčích kurzů, webinářů
PRAXE
Od roku 2007 se věnuji práci s dětmi.
2014–2016 Vychovatelka ve školním klubu, Biskupské gymnázium Bohuslava Balbína
V prostředí školního klubu jsem měla příležitost podporovat studenty během jejich volného času mezi vyučováním. Vytvářela jsem prostor pro tvořivost, odpočinek i seberozvoj podle jejich individuálních zájmů. Práce s touto věkovou skupinou vyžadovala kreativitu, schopnost motivovat a nabídnout činnosti, které děti osloví a zaujmou.
2010 a 2015 Vedoucí na letních táborech pro děti se zdravotním postižením
Pobyt s dětmi se zdravotním znevýhodněním mi otevřel nové pohledy na vnímání světa. V této roli jsem si prohloubila citlivost pro individuální potřeby a naučila se přistupovat ke každému dítěti s respektem, trpělivostí a důrazem na zachování důstojnosti v každodenní péči.
2008–2015 Vedoucí na letních táborech MOP Netopýři
Působení v přírodovědné organizaci mě naučilo tvořit pestré programy a projekty, které vytvářely dětskou zvídavost a přirozený vztah k přírodě.
2007–2016 Pedagogické praxe
Během svých praxí jsem měla možnost poznat různé přístupy k péči a vzdělávání dětí v různorodých prostředích. Tato zkušenost mi umožnila rozvíjet vlastní pohled na roli průvodce a hledat cesty, jak nejlépe podporovat individuální rozvoj každého dítěte.
Mé pracovní zkušenosti obohatilo období mateřské dovolené (2018–2024), které zásadně ovlivnilo směr mé další profesní cesty v péči o děti. Věřím, že mé dosavadní zkušenosti spolu s citlivým a empatickým přístupem vytvoří bezpečné a podnětné prostředí pro Vaše děti.
